შეფასების კრიტერიუმები


                                                 შეფასების კრიტერიუმები

დაკვირვება/საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
   1-3 ქულა: მოსწავლე პასიურია, გონებაგაფანტულია
   4-5 ქულა: გაკვეთილში ნაწილობრივ ჩართულია, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება და საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება
   6 - 7 ქულა: გაკვეთილზე აქტიურია, მაგრამ ვერ ახერხებს საკუთარი ახრის ჩამოყალიბებას
   8 - 10 ქულა: გაკვეთილზე აქტიურია, მობილიზებული,კარგად ახერხებს საკუთარი აზრის ჩამოყალიბებას 

     პრეზენტაციის ეფექტურობა (კლასში შესრულებული    დავალებების ეფექტურობა) 
1-4 ქულა: დაბნეულია, გაუგებრად საუბრობს,მოძიებული ინფორმაცია მწირია
5 - 6 ქულა: ხშირად ჩერდება, იმეორებს ერთსა და იმავეს,მოძიებული ინფორმაცია არ შეიცავს პრობლემის გადაჭრის გზებს,იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს
7 - 8 ქულა: თხრობა არათანამიმდევრულია, მოძიებული ინფორმაცია     კარგია,მსჯელობს პრობლემის გადაჭრის გზებზე,იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს
9 - 10 ქულა:გამართულად და გასაგებად მეტყველებს,მოძიებული ინფორმაცია ძალიან საინტერესოა,იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს 


        ჯგუფური მუშაობა  
1 - 4 ქულა: -პასიურია, არ არის ჩართული ჯგუფურ მუშაობაში.
5  7 ქულა : -შიგადაშიგ აქტიურობს და გამოთქვამს რარაც მოსაზრებებს.
8  10 ქულა- აქტიურობს ჯგუფის მუშაობისას და ჩაბმულია პროცესში .

No comments:

Post a Comment