შეფასების კრიტერიუმები
დაკვირვება/საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
|
1-3 ქულა: მოსწავლე პასიურია, გონებაგაფანტულია
|
4-5 ქულა: გაკვეთილში ნაწილობრივ ჩართულია, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება და საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება
|
6 - 7 ქულა: გაკვეთილზე აქტიურია, მაგრამ ვერ ახერხებს საკუთარი ახრის ჩამოყალიბებას
|
8 - 10 ქულა: გაკვეთილზე აქტიურია, მობილიზებული,კარგად ახერხებს საკუთარი აზრის ჩამოყალიბებას
|
პრეზენტაციის ეფექტურობა (კლასში შესრულებული
დავალებების ეფექტურობა)
|
1-4 ქულა: დაბნეულია, გაუგებრად საუბრობს,მოძიებული ინფორმაცია მწირია
|
5 - 6 ქულა: ხშირად ჩერდება, იმეორებს ერთსა და იმავეს,მოძიებული ინფორმაცია არ შეიცავს პრობლემის გადაჭრის გზებს,იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს
|
7 - 8 ქულა: თხრობა არათანამიმდევრულია, მოძიებული ინფორმაცია კარგია,მსჯელობს პრობლემის გადაჭრის გზებზე,იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს
|
9 - 10 ქულა:გამართულად და გასაგებად მეტყველებს,მოძიებული ინფორმაცია ძალიან საინტერესოა,იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს
|
ჯგუფური მუშაობა
|
1 - 4 ქულა: -პასიურია, არ
არის ჩართული ჯგუფურ მუშაობაში.
|
5 – 7 ქულა : -შიგადაშიგ
აქტიურობს და გამოთქვამს რარაც მოსაზრებებს.
|
8 – 10 ქულა: - აქტიურობს ჯგუფის
მუშაობისას და ჩაბმულია პროცესში .
|
No comments:
Post a Comment